SMS til booking og påmindelser


SMS hjælper QuickPot og deres kunder.

Booking via beskeder fra CPSMS.

SMS beskeder i forbindelse med booking benyttes med stor succes hos QuickPot, der benytter den effektive gateway i CPSMS til udsendelse af disse beskeder.

Kunderne modtager en bekræftelse samt en reminder dagen før på det bookede tidspunkt. Det sikrer at kunden husker sin aftale, og hos QuickPot slipper man for at vente forgæves på en kunde, som har glemt sin aftale.

Påmindelser

CPSMS benyttes også til at påminde kunderne, når det er ved at være tid til at få ombyttet sine dæk. For eksempel i forbindelse med et skift til vinterdæk.
Nogle dage efter et besøget hos QuickPot modtager kunden en SMS med et link til en tilfredshedsundersøgelse, som kan besvares på i løbet af 1 minut. Dette giver langt hurtigere og flere svar end ved udsendelse af mail.

SMS kan benyttes i mange brancher

Vi kan se, at mange af vores kunder i forskellige servicefag benytter SMS til at påminde kunderne om deres aftaler. Behandlere og terapeuter, læger og tandlæger, skoler og højere læreranstalter, transport og færgefart og mange flere. Vi ved at det virker, og du har sikkert også selv prøvet at få en SMS besked om en aftale.

Beskeder på din mobiltelefon forhindrer forglemmelser

Det er simpelthen den mest effektive og billigste metode til at forhindre udeblivelser i forbindelse med aftaler. Tænk på hvad det koster i spildt indtjening, når kunden udebliver.

CPSMS er meget velegnet til at formidle beskeder i forbindelse med dette. Enten ved at benytte vores web-system eller via integration af jeres egene systemer via vores API op mod den effektive gateway i CPSMS.