Sjove digitale spil

Få kunder ned i butikken med sjove
digitale spil.

Med sjove digitale spil kan du få publikum fra sociale- & online-medier ned i butikken og dermed få præsenteret dine gode tilbud til en ung målgruppe, der kun sjældent læser tilbudsaviser.

Gamification som lokkemad virker!

Du kan give alle en vinderoplevelse med sjove digitale spil og vække de unges nysgerrighed. Send alle deltagere en SMS med link til unik QR vinderkode – et personligt lod, som skal scannes fysisk i butikken for at se hvad de hvad har vundet. Vi anbefaler 100% vindergaranti med små som store præmier. Vigtigst er at alle får en vinderoplevelse.

”Tillykke du er en vinder, kom ned og scan din vinderkode for at se hvad du har vundet – www.link-til-vinderkode.dk – mvh. Din butik” Når folk har signet op, sender vi dem en SMS reminder om dit event dagen inden.

Konceptet kort forklaret:

På Facebook/Instagram/twitter poster du et foto og et link til kampagneside:
Vores butik er i gavehumør, og derfor har vi indsamlet en masse fede præmier som bare venter på at blive vundet og hentet.

Hvordan deltager man? Indtast mobilnummer på kampagnesiden, så sender vi et personligt lod via SMS, som man SKAL ned i din lokale butik og scanne ved en skærm/projektor, for straks at se om man er en af de heldige vindere af de mange præmier.

Spin & win

Hvis man bruger vores løsning med et et lykkehjul, vises det personlige lod til en scanner på lykkehjulet, der aktiverer et spin, og man får med det samme at vide om man vinder og hvilken præmie man får.

Permissions

Deltagerne i konkurrencen har for at deltage accepteret at aflevere oplysninger om mobilnummer og evt. også mail adresse. På den måde får du indsamlet permissions fra deltagerne, som du kan benytte fremadrettet i din digitale markedsføring.

Konceptet er blevet benyttet af Bilka med stor succes. Klik på videoen og se hvordan.

Kontakt os og aftal et møde omkring dit projekt: Kontaktoplysninger

Her kan vi også demonstrere løsning i vores show-room.

Du kan også se mere her: m-campaign.io