m-campaign.io

Hvad er m-campaign.io?

Vores platform m-campaign.io er beregnet til reklamebranchen med fokus på online markedsføring, og vi vælges af reklamebranchen og de store brands når det handler om at lave spændende og innovative online kampagner. Vi arbejder med gamification som omdrejningspunkt, og vi arbejder desuden med event-løsninger, kuponsystemer, tracking og online remarketing. Det unikke ved m-campaign.io er alle vores avancerede plugins, som betyder at vi uden ekstra udvikling kan lave en løsning til jer, som er økonomisk fordelagtig.

m-campaign.io kan integrere op imod alle slags systemer, så som Facebook, Google, Adform, MediaMath, CRM, POS, IoT etc. I Compaya A/S er vi vant til at håndtere følsomme data, og vi ved hvad der skal til for at afvikle succesfulde kampagner.

Det avancerede ‘Dashboard’ i m-campaign.io giver os fuld kontrol over de igangsatte kampagner og herfra kan vi forsyne jer med aktuel statistik og rapporter.

Systemet er udviklet løbende gennem de seneste 4 år af danske udviklere og bygger på erfaringer med at løse opgaver for reklamebranchen.

m-campaign – Vouchers:

Mobile kuponer oprettet via m-campaign.io er en god måde at få flere ind i butikken og skabe mersalg eller opmærksomhed om et nyt produkt. Udgiv mobilkuponer som kan bruges en enkelt gang eller et vist antal gange, eller lav mere avancerede kuponer med butiks specifikke indløsningskoder eller brug stregkoder der scannes som boardingpass i lufthavnen.

Rabatkuponer er en af de hurtigst voksende og mest effektive markedsføringsmetoder. Udnyt muligheden for at skabe mersalg! Virker på alle nye smartphones. Så tag godt imod kunderne med mobile rabatkuponer.

m-campaign – Gamification:

Med vores erfaring fra mange online løsninger gennem de seneste år kan vi konkludere, at de kampagner der har haft størst succes, er dem der benytter sig af gamification. Det skal være sjovt, nemt og attraktivt at deltage. Vores råd er derfor altid at bruge spændende interaktive løsninger såsom instant win konkurrencer, mobile skrabelodder, quizzer og andre små spil til at opbygge både din lead-database, dine målgrupper til online markedsføring og remarketing strategi.

Vi har stor erfaring med at afvikle online kampagner og ved hvad der skal til for at du når dine mål.

m-campaign – Facebook kampagner:

Opret og administrer dine facebook kampagner og konkurrencer med m-campaign.io. Engager dine brugere med sjove instant win konkurrencer. Vores tilgang er at det skal være sjovt og spændende at deltage, så kommer de mange shares og likes helt af sig selv.

m-campaign – Kampagne eksempler:

XL-BYG udgav en forårs kampagne hvor man kunne vinde en Webergrill. 13.940 digitale skrabelodder blev skrabet undervejs, og XL-BYG fik permissions fra samtlige deltagere til at bruge deres mobilnummer og e-mail. Kampagnen blev promoveret via Facebook, SMS keyword og i nyhedsbrevet fra Idé-Nyt. Løsningen var aktiv i 14 dage.

Forbrugsforeningen lavede en online skrabelodskonkurrence og fik over 200.000 deltagelser på blot 7 uger. De 35.000 var helt unikke brugere der sagde ja tak til at modtage reklamer fremover fra Forbrugsforeningen og 74% af deltagerne var købestærke kvinder i alderen plus > 35 år. Desuden blev der registreret et meget stort antal deltagelser fra den ellers meget skeptiske generation 1950, der som udgangspunkt ikke lader sig lokke til at deltage i hvad som helst og da slet ikke afgive permissions. Men det lykkedes at ramme dem med denne kampagne. Kampagnen blev markedsført via print, adresseløs
i Nordsjælland, DM-breve i Nordsjælland, bannerreklame, facebook, web, samarbejds-partnere (FOA, HK mv.), nyhedsmail, shares på sociale medier og udsendelse af SMS.

Du kan også se mere her: m-campaign.io

 

nyhed-xlbyg2-700x460