Udvalgte kundecases

Tele-, TV- og bredbåndsleverandøren Fullrate, har altid været kendt for, at yde en af landets bedste kundeservices. En helt vital del af kommunikationen med kunderne, har fra starten været baseret på SMS. Noget som flere og flere synes almindeligt i dag, men som var banebrydende for otte år siden i 2005, da Fullrate startede samarbejdet med Compaya.

Dagli’Brugsen i den lille by Frederiks, i Midtjylland, har gennem mange år brugt CPSMS fra Compaya, som et effektivt markedsføringsredskab, til at nå stort set alle husstande i byen. Kun fem minutter efter, at der er sendt en SMS, begynder de første kunder at komme ind i butikken, efter det annoncerede tilbud. CPSMS har øget omsætningen, givet flere kunder og givet Dagli’Brugsen et bedre omdømme.

Når man skal håndtere bagage, tjek-ind, lastning, post og en mængde andre funktioner i Københavns Lufthavn, så er man dybt afhængig af hurtig og effektiv intern kommunikation, på det rigtige sted og tidspunkt. Derfor er CPSMS i dag en stor konkurrencefordel hos Aviator – tidligere kendt som Novia – i forhold til at holde kontakten med og organiseringen af de omkring 800 medarbejdere.

Siden december 2013 er alle YouSee-kunder automatisk tilmeldt en ny infoservice, hvor de modtager en sms eller mail ved driftsproblemer. Resultatet er allerede tydeligt – kunderne vil gerne orienteres og kvitterer med høj kundetilfredshed. Ved at benytte målrettet SMSservice fra Compaya, har YouSee foreløbigt reduceret antallet af opkald til Support med fire procent.