Gamification på messer

Gamification har stort potentiale for
B2B-virksomheder

Ved at benyttes vores koncept for digital gamification lokalt på messer og koble digital underholdning til den fysiske tilstedeværelse på messen, kan du øge dine kunders engagement mangefold.

Nogle af vores kunder har oplevet 10 gange så meget kundeengagement gennem dette messetiltag end hvad de fik fra samme messe sidste år.

Hvordan fanger man messedeltagernes opmærksomhed?

Det kan være svært at skille sig ud og få potentielle kunder i tale på messer, hvor konkurrenterne står side om side med mere og mere kulørte marketingmaterialer, højere musik og bedre smagsprøver.

Med vores lykkehjulslignende onlinespil kan deltagere vinde præmier mod at registrere sig til at modtage nyhedsbreve og andet materiale fra virksomheden. Deltageren sender en sms og modtager herefter en QR kode på sin smartphone, hvorefter de, ved at holde deres telefon under en QR-scanner, selv aktiverer ”lykkehjulet” og spillet er i gang.

Netop inddragelsen af kunden er vigtig for at opnå digital succes. Undersøgelser viser nemlig, at blot ideen om at man spiller et spil, motiverer. Vejen til folks hjerter går gennem forventningen om, at noget sjovt skal ske, og derfor er indpakningen afgørende, når opmærksomheden skal fanges.

Alle deltagere vinder en mindre præmie og har derfor et positivt mindset, når mersalg og opfølgning skal eksekveres.

Kontakt os og aftal et møde omkring dit projekt: Kontaktoplysninger

Her kan vi også demonstrere løsning i vores show-room.

Du kan også se mere her: m-campaign.io